Strategie skutecznego przekierowania marketingu w nowym roku
Gratulacje, udało ci się przejść przez rok 2020! To był rok jak żaden inny, ale wyszliśmy po drugiej stronie trochę silniejsi, trochę mądrzejsi i gotowi, aby jak najlepiej wykorzystać nowy rok, który jest przed nami.
Patrząc wstecz, rok 2020 był szczególnie... Czytaj dalej
Dlaczego ludzie wyrzucają Twoje ulotki i jak ich powstrzymać (legalnie)
Ulotki mogą być jedną z najbardziej lukratywnych form marketingu dla każdej małej firmy. Są tanie, łatwe do wykonania i można kierować na rynek publiczny masowo w dowolnym momencie. Każda firma, która robi je prawo może zobaczyć ogromny impuls do biznesu natychmiast, zwłaszcza jeśli używasz ich jako część strategii marketingu partyzanckiego. Jednak, ponieważ są one tak tanie i skuteczne, wiele firm produkuje zbyt wiele z nich. W rzeczywistości, wiele firm nadal wierzy, że podnoszenie ilości ulotek zawsze będzie generować więcej biznesu. Oczywiście, to jest złe i prowadzi tylko do jeszcze większej grupy ludzi, aby po prostu wyrzucić swoje ulotki natychmiast. Chociaż może to być dość frustrujące dla firm, może to również powiedzieć, że może być coś robisz źle i trzeba stworzyć bardziej skuteczne ulotki.
To jest łatwe dla firm do popełnienia błędów w projektowaniu ulotek. Ponieważ są one tak tanie, aby produkować, wiele osób myśli, że nie warto wkładać zbyt wiele wysiłku do nich. Niestety, to założenie jest fałszywe. Jeśli zrobisz zły ulotkę, będziesz w zasadzie tylko wylewanie pieniędzy w dół drenażu. W tym przypadku, można równie dobrze przestać produkować je całkowicie teraz. Celem powinno być stworzenie ulotki, która będzie niezapomniany dla klientów i uczynić je chcą zachować go tak, że wiedzą, firmy. Na szczęście, istnieje kilka rzeczy, które każda mała firma może zrobić, aby stworzyć ulotki, które konsumenci będą chcieli czytać i dzielić się z przyjaciółmi. Poniżej przyjrzymy się kilku rzeczy, które możesz zrobić, aby Twoje ulotki bardziej skuteczne. Sprawdź je i upewnij się, że jesteś śledzenia skuteczności i ROI z nowych ulotek.
Napisz dobry nagłówek
Zadaj sobie pytanie, jaki jest cel ulotki, którą drukujesz. Czy ogłaszasz sprzedaż? Czy promujesz specjalną usługę lub nowy produkt? Nagłówek powinien być coś, co będzie rezonować w umysłach klientów. Nagłówek jest pierwszą rzeczą, że konsumenci zobaczą i wiele firm uważa, że tylko umieszczenie nazwy firmy jest wystarczające. Aby uzyskać wyższy zwrot z inwestycji, powinieneś spróbować zaangażować swoją publiczność, pisząc coś, co będzie pobudzać ich ciekawość. Być może Twoja firma rozwiązuje wspólny problem dla Twojego rynku docelowego. Zagraj z tym problemem lub zadaj pytanie potencjalnym klientom.
Pomyśl o swojej segmentacji rynku
Ludzie będą wyrzucać ulotki, jeśli oferujesz coś, co nie zaspokaja żadnej z ich potrzeb. W rezultacie, ważne jest, aby mieć kilka różnych rodzajów ulotek dla każdego obszaru miasta lub każdej innej imprezy, że jesteś uczęszcza. Pozwoli to upewnić się, że jesteś łącząc się z grupy docelowej lepiej. Dlatego też, pomyśl o swojej docelowej demografii, gdzie planujesz rozpowszechniać ulotki i dostosować swój nagłówek i wiadomość, aby adresować coś, co może być ważne dla nich.
Połącz się z potrzebami swoich klientów
Klienci nie są zainteresowani wszystkimi Twoimi produktami i usługami, są zainteresowani tym, co możesz zrobić, aby im pomóc. Skup się na korzyściach i tym, jak możesz pomóc im rozwiązać ich wyzwania i problemy. Jeśli ulotka jest wszystko o Tobie i Twojej firmy, będą one odłączyć. Innym i bardziej skutecznym podejściem jest pisanie o czymś, co ich dotyczy: problem lub wyzwanie w ich życiu i korzyści z robienia interesów z tobą.
Zachęcaj klientów
Ulotki są wyrzucane przez klientów, jeśli nie mają oni prawdziwego powodu, aby je zatrzymać. Przekształć ulotkę w kupon na specjalną ofertę lub daj im kod do wykorzystania na swojej stronie internetowej na zakupy, aby upewnić się, że wiszą na nich. Jeśli nie dajesz żadnego prawdziwego powodu dla klienta, aby trzymać się ulotki, będą rzucać go do następnego śmieci, które mogą znaleźć.
Użyj wyższej jakości projektów i materiałów
Nie mówimy, że należy użyć najdroższych atramentów i przejść przez kosztownego projektanta dla każdej rundy ulotek drukować, ale ważne jest, że istnieje pewien poziom jakości w papierze i tuszu używane. Po tym wszystkim, nie chcesz, aby ktoś, kto patrzy na ulotkę, aby myśleć, że to tylko jakiś tani kawałek papieru. Ponadto, dobry projekt w wysokiej jakości będzie również rezonować lepiej z klientami niż projekt, który jest zbyt pixilated lub niskiej jakości.
Użyj odpowiedniego obrazu
To jest powiązane z poprzednimi dwoma punktami. Firmy powinny mieć na uwadze swój rynek docelowy podczas korzystania z wysokiej jakości obrazu. Nie ograniczaj się do prostego clipartu lub zdjęcia witryny sklepu. Obraz, który nie łączy się z publicznością może być stratą miejsca i sprawić, że ludzie wyrzucają ulotki. Czy masz promocję na sprzęt narciarski? Istnieją łatwo dostępne zdjęcia stockowe ludzi jeżdżących na nartach, które możesz wykorzystać. Skorzystaj z witryn z obrazami stockowymi, takich jak dreamstime.com lub, jeśli działasz na budżet, sprawdź darmowe strony internetowe, takie jak Pexels i Pixabay lub przejdź przez wyszukiwanie w google dla zdjęć stockowych na swoich ulotkach. Tak czy inaczej, upewnij się, że używasz angażujących i istotnych obrazów.
Nie bój się eksperymentować
Nie wszystkie Twoje ulotki, które rozdajesz muszą być identyczne. Ulotki, które rozdajesz w centrum miasta powinny być inne niż te, które rozdajesz na targach czy koncercie muzycznym. Jeśli zauważysz, że Twoje ulotki działają lepiej w jednym środowisku i zmagają się w innym, pomyśl o ich wymieszaniu. Zawsze możesz przeprojektować ulotki, aby skupić się na każdym innym rynku docelowym i zrobić kilka testów AB, aby dowiedzieć się, co działa najlepiej. Pomyśl o tym, jak rynki docelowe są różne i jak można być kreatywnym, aby odwołać się do każdego z nich. Dobrą zasadą jest, aby mieć inny projekt ulotki dla każdego innego głównego demograficznego, że starasz się dotrzeć.
Upewnij się, że ulotka jest jasna i czytelna
Łatwo jest dać się złapać z projektowania ulotek i używać czcionki, które uważasz, że jest absolutnie doskonały. Nieczytelna lub myląca czcionka może powodować frustrację u każdego klienta i sprawić, że wyrzucą ją niemal natychmiast. Obraz, który koliduje z nagłówkiem lub piśmie może również powodować zamieszanie i uczynić ulotkę niejasne dla klientów. Nie rób czcionki zbyt małe tak, że każdy konsument musi dostać się naprawdę blisko, aby je przeczytać. Nawet jeśli czcionka i obrazy są jasne i czytelne, spójrz na to przed ich wydrukiem, aby zobaczyć, czy nie ma zbyt wiele pisania lub zbyt wiele dzieje, które mogłyby odciągnąć uwagę od głównego przesłania ulotki.
Zachowaj prostotę
Chociaż chcesz pokazać, jak można odpowiedzieć na potrzeby klientów, łatwo jest zapomnieć, że i napisać wszystkie usługi, które oferują lub dać zbyt wiele informacji. Nie bombarduj swoich klientów wiadomościami. Skup się na jednej prostej, konkretnej wiadomości i potrzebie, którą adresujesz i nie przytłaczaj swoich klientów informacjami i wyborem.
Korekta
Proste błędy ortograficzne i gramatyczne mogą odstraszyć Twoich potencjalnych klientów i zasygnalizować, że Twoja firma nie jest poważna. Zawsze należy dwa i trzy razy sprawdzić, czy wszystko, co zamierzasz wysłać do druku, jest poprawnie skorygowane.
Zakończ z wezwaniem do działania
Podobnie jak w przypadku wszystkich marketingu, kończąc swoje ulotki z wezwaniem do działania jest istotną częścią, aby uzyskać więcej klientów dla Twojej firmy. Istnieje wiele ulotek, które kończą się z adresem firmy i informacji kontaktowych, ale to nie wystarczy, aby uzyskać więcej klientów w drzwiach. Coś, co wiele firm robi teraz jest połączenie promocji lub sprzedaży, które oferują z wezwaniem do działania. Przykładem może być "Przyjdź do tego sklepu przed określoną datą z tą ulotką, aby otrzymać specjalną ofertę". Innym dobrym wezwaniem do działania może być powiedzenie klientowi, że jeśli przedstawi tę ulotkę z ich następnego zakupu otrzymają 10% zniżki. Zawsze kończ swoją wiadomość wezwaniem do działania.
Wnioski
Wyzwaniem dla małych firm i rozdawanie ulotek zawsze było to, że klienci często wyrzucają je natychmiast. Jednak z kilku lekcji z innych firm jest łatwo zmienić i edytować swoje ulotki tak, że klienci będą chcieli zachować je i przyjść do sklepu. Ulotki są nadal jednym z najbardziej opłacalnych sposobów, aby dotrzeć do większej liczby klientów, nawet w erze cyfrowej, więc warto zastosować się do naszych prostych wskazówek, aby upewnić się, że ludzie nie wyrzucają całą ciężką pracę i czas, który włożyłeś w swoje ulotki.
Losowe artykuły
Wyjaśnienie procesów...
Witamy w naszej trzyczęściowej serii Od pomysłu do sztuki: Od pomysłu do sztuki: Rozpoczynanie podróży Twojego projektu w...
Definitywny przewodnik po...
Jako artysta cenisz sobie sławę, uznanie i pochwały za swoją pracę, ale jednym z elementów Twojego artystycznego sukcesu...